Teksten verhaal ondernemers voorlezen boek

De macht van de pen

Wil jij:

Op een prikkelende manier over je onderneming kunnen vertellen?
Weten hoe je zelf creatieve ideeën kunt bedenken?
Makkelijker en beter leren schrijven?

Volg dan één van mijn schrijfworkshops!

Elke workshop heeft zijn eigen focus, maar ze hebben één ding met elkaar gemeen: ze draaien allemaal om jouw verhaal en hoe je dat verhaal het beste kunt verwoorden. De workshops vinden altijd plaats in een intieme setting zodat er veel ruimte is voor persoonlijke feedback. Door mijn brede ervaring met lesgeven kan ik goed inschatten wat je nodig hebt en waar je het meest van kunt groeien.

Je onderneming als roman

Publiceer jij regelmatig een blog of een nieuwsbrief en heb je behoefte aan nieuwe, creatieve invalshoeken? Merk je dat je op netwerkborrels steeds hetzelfde verhaal vertelt en wil je een keer verrassend uit de hoek komen?

Tijdens de workshop Je onderneming als roman gaan we op een frisse, prikkelende manier aan de slag met schrijven. We gaan op zoek naar de verhalen van jouw onderneming en trainen het kijken met een creatieve blik. Dit doen we door middel van speciaal ontwikkelde brainstormsessies en schrijfoefeningen. Aan het einde van de avond zal je niet alleen inspiratie hebben opgedaan, maar heb je ook daadwerkelijk materiaal om thuis aan verder te werken.

Omdat er altijd wordt gewerkt met een kleine groep deelnemers, komt iedereen uitgebreid aan bod.

WEB<text>

Content realisatie voor je website

Vraagt iedereen je al maanden (of misschien wel jaren) wanneer je website nou eindelijk online komt? Zeg je dan steeds dapper ‘bijna’ maar blijf je het toch iedere keer weer voor je uitschuiven? Kortom: Kan je wel wat hulp gebruiken bij het maken van de tekst voor je website?

Volg de workshop WEB<text> en stop met het worstelen met woorden. Verdoe je tijd niet langer met zuchten en ga aan de slag. Web<text> is een ‘hands on’ training, waarin je binnen een paar uur met de hulp van experts je websitetekst gaat maken. Binnen een paar uur heb je de kern van je content gereed.